پیام فرستادن
چین رول در بطری های عطر سازنده
تماس با ما

تماس با شخص : Jessie

شماره تلفن : 86-15061503699

WhatsApp : +8615061503699

Free call

بهترین عطرهای زمستانی برای تنظیم عطر و بوی علامت شما

November 7, 2019

آخرین اخبار شرکت بهترین عطرهای زمستانی برای تنظیم عطر و بوی علامت شما

وقتی امسال بهترین محصولات عطرهای زمستانی را مرور می کنید ، این را بخاطر بسپارید که کشف یک رایحه امضایی که همه افراد دیگر در حال حاضر دارند ، جالب نیست. در حالی که طی چند ماه گذشته گزینه های قانع کننده زیادی را به وجود آورده ام ، برخی از موارد بسیار محبوب هستند ، من تمایل به پوشیدن آنها (دست کم فعلاً) را از دست داده ام. به طور طبیعی ، راه حل این است که به جای دیگری بنگریم - به رایحه هایی که فقط برای افراد آگاه و آشنا نیستند. اگر در جستجوی عطر زمستانی 2019 هستید که به نظر شما فقط مناسب است ، من این لیست از 6 مدعی طاقچه را ارائه می دهید که بعید می دانید با هر جای دیگری روبرو شوید. از وانیل های دنج و دلپذیر پوست گرفته تا مخلوط شرجی ، سرخ شده با ادویه حرکت کنید ، به پایین بروید تا به سراغ خرید رادارهای زیر راداری بروید که در این فصل جایگاهی در کمد زیبایی شما دارند.

ارکید ظریف 10 Krigler

من در اوایل سال جاری وقتی که از پرچمداران برلین آنها در هتل آدلون کامپینسکی بازدید کردم ، سریعاً به این ترکیب خامه ای و پوستی دوم از کریگلر جذب شدم. در حالی که Palm Dream 219 نسیم و تند و تیز ، آخرین رونمایی از خانه است ، Orchid ظریف 10 اولین انتخاب من است که در خارج از آن سرد است. ترکیبی جذاب از دارچین ، بادام ، لیمو ، چوب صندل ، پاتولی ، قهوه و وانیل از همه بهترین راهها تهیه شده است.

Parfums Pauline R Le Premier Parfum

پائولین روچاس هفت مجموعه خود را طراحی کرد تا طیفی از حالات را منعکس کند ، هر کدام مربوط به چاکرای متفاوت است. تنوع زیادی در سراسر دامنه وجود دارد و هرکدام ارزش توجه شما را دارند. اما برای من ، انتخاب ساده ای است: Le Premier Parfum ، اولین مورد ، مبتنی بر چاکرای ریشه ای. عطر و ادکلن یان واسنیر احساس امنیت و اعتماد به نفس را از طریق ترکیبی که بر پایه عسل ، وانیل ، آلو ، گلاب ، توتون ، مرموز ، رزینوئید ، برگ پچولی و گلابی ساخته شده ، برانگیخته است.

Memo Paris چرم شرقی

یادداشت پاریس برای ساختن عطرهایی با الهام از چرمی دست و پنجه نرم می کند و آخرین مورد اضافه آنها ناامید نمی شود. بطری مشکی و طلایی صدها ستاره درخشان را در خود جای داده است ، نشانه ای برجسته به عطر درون. به یکباره سرسبز و شرجی ، آب با دانه گشنیز ، برگ پیمنتو ، اسطوخودوس و برگ شمعدانی باز می شود. سپس قلب و یادداشتهای قلب در حال چرخش است: گردابی از چرم ، آنیسون ، دارچین ، بنزوئین ، پاتچولی و وانیل.

Hermetica Darkoud

هرمتیکا سال گذشته مرا تحت تأثیر Spiceair زیبا قرار داد ، ابرها و آسفالت مرطوب و مرطوب که خط بین گرم و خنک زیبایی را ردیابی می کند. در این فصل ، من به Darkoud می روم - در حالی که درست است که عطرهای بسیار جذاب و متمرکز در بازار وجود دارد ، اما این یک خرخر است. درخشان و شفاف است و تزیینات گرم و تند را با یادداشت های گلاب و زعفران درآورده است.

سریال زیبای سری Mind Precision & Grace

عطر و ادکلن Geza Schoen از Escentric Molecules روی هر آنچه که لمس می کند جادوی بویایی دارد. پروژه جداگانه او ، سری عطرهای زیبا Mind ، ناشی از تمایل به برجسته کردن زنان استثنایی از طریق همکاری های رایحه ای بود. از نکات ویژه جلد دوم ، Precision & Grace است. همکاری با رقصنده مشهور رقص باله ، پولینا سمیونووا ، نتیجه ، جشن پیروزی های وی است. خاطرات کودکی سمیونووا از احساس گلابی و آلو خبر داد که در آنجا همراه با گلهای شکوفه هستند. اما با رشد پایه ، آنها درون هسته ای از چوب صندل و مشک قرار می گیرند ، دو وجهی که ظرافت و استحکام بی حد و حصر یک رقاصنده را روی صحنه برانگیخته است.

آبل کبالت کهربا

این برند زیر رادار برخی از عطرهای مورد علاقه من را تولید می کند ، هر کدام در یک بطری واضح و حداقل بسته بندی شده. کبالت کهربا گرم و طلایی است ، اما بیش از حد چنین نیست. من عاشق روشنایی اضافه شده توسط لایه هایی از فلفل صورتی و توت درخت عناب ، که فقط در مقادیر مناسب مخلوط شده اند برای تعادل پایه است. وقتی می خواهید خود را در رایحه ای گرم و دلپذیر بپیچانید (اما نه cloying) ، این را بگیرید: یک اسپرتیز تنها کافی خواهد بود.

با ما در تماس باشید

وارد کنید پیام شما